lördag 23 juli 2011

vattenvikt?

ca 5-6 dar tog det att få bort "vattenvikten"ca 2 kg eller vad tusan man ska kalla det som samlades efter helgen. Alkoholen och nävarna med chips var avstegen, men för mycket....bromsade upp och gav + på vågen...men fort gick det ju ner.
Men men, ser det som nått som händer, planerade avsteg från lchf. Det kommer att ske, men inte för ofta nu under viktnedgången, det ser jag ju att det går inte.
Sen får jag prova mig fram OM och med VAD jag ska göra avsteg ifrån. Eller OM blir det nog, IBLAND, som till fest, men maten kommer nog alltid vara lchf, saknar inte potatisen och allt det andra. men nångång provar jag väl. det är chipsen och nån öl ibland som kan slinka ner...men som sagt INTE för ofta. nå det är ju ingen fara med det....
men chipsomanen i mig får jag ta ett snack med....
karaktären, motivationen, inspirationen, målbilder ska till att finslipas!!!

nu väntar jobbhelg igen....långt pass x 2. så see you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar