tisdag 26 juli 2011

Resultat!

Mätte mig nyss och räknade ut vad som hänt sen starten, måtten imponerar stort och ger en sjutusan motivation.....

sen starten 7/3 -11 har jag minskat
vikt. 14,7 kg
midja 12 cm
stuss 11 cm
navel 13 cm
lår 6 cm

go baby go baby....
Sjukt skönt att se så här. Ibland ser man inte själv resultaten så bra, fast man ser det på ex. byxorna. men att se det så med siffror säger och mer än tusen ord, och nu har även andra börjat se. och det ger en bra feedback.

OCH för mig är alla hälsovinster ett stort, stort plus.
sömnen, snarkningarna har nästan försvunnit.
humöret
orken
självkänslan stiger
magen

Det är så att man knappt kan vänta på slutet nu....
NU är ett mål snart nära,,under 90 kg --wow...sen "bara" 10 ner till vars jag var innan den stora uppgången..sen några kg till så blir jag nöjd...men MEN vi får se vars kroppen bestämmer sig för att landa!!

Nu packa och stå i på torsdag åker vi ca 93 mil ner till dalarna, vara där några dar hos syrran som gått och blivit dalatös. kulkul. ordna färdkost...mums.

Ps har märkt att mejerivaror inte gör nåt, viktnedgången fortsätter ändå...äter nästan alltid ex cream fraiche till maten OM jag inte tar kryddsmör.
nä nu göra frukost....favvo nr 1.

ha de gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar