torsdag 14 juli 2011

Ohoj

Verkar bli fina resultat i veckan.

Inga större avvikelser är planerade. endast lite alkohol till helgen då det är släktträff...
God mat. grilla kött, så inga problem. tillbehör, sallad + kryddsmör och/eller beasås.

ska blanda mig en drink. gjort på relativt lchf grejer

4 pressade citroner
3 outspäddda juice
2 burkar kokosmjölk
1l sprit

blanda detta och frys ner
Ta valfri mängd av det frysta och häll över fanta el. sprite
(i mitt fall light versionerna, som går an en sån här kväll)

Njut med måtta---raketbränsle. men mums!!!

Och ska prova på en öl - pripps blå pure, som är lchf, fick tips på Ifokus om denna öl.
Så såklart ska jag testa, älskar ju öl. Så hittar jag ett som passar lchf så...YES:
Dricker så otroligt sällan, så ska ändå ta sådant jag gillar. Men nu då under viktnedgången vill jag verkligen hitta alternativ som passar.

Motivationen är på topp, vänner börjar se mer och mer hur bra det går och fina kommentarer kommer och favvo jeansen sitter finfint...så jag suger åt mig allt....tusentusen tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar