tisdag 26 juli 2011

oroa sig

i onödan. kan tänkas. mycket väl.

men ändå, så funderar jag hur det ska gå. en vecka på bortplan, och inte rå om själv över maten.
nog för att jag har mål i mun, det har jag ju. verkligen. och till syrran kan jag säga allt.
så---fram med äggen--typ---och baconen..det är frukosten jag måste bara ha, för på den står jag mig länge länge...så ska genast maila henne om det..handla ägg o bacon..!!!

varför tänkte jag inte det nyss...? knasigt.
oroa sig helt i onödan.

SI så där nu var det gjort....ingen panik. sen kan jag anpassa maten och köpa egna tillbehöv..fast jag vet hon kan själv ha gosåser gjorda på grädde och kryddsmörer till höger och vänster..snart äter hon oxå lchf...;)

tack o hej..krypa i säng för imorgon gör jag ett långt jobbpass sen drar vi tors. morgon....brumbrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar