tisdag 19 juli 2011

inspiration

nästan på topp...............

Den som söker den finner. så är det! bara och tacka och ta emot. jag ser mig i målet som jg redn var där framme i framtiden. det hjälper mig.
OCH att mina kläder börjar passa igen, bästa grejen.

OCH att jag får äta gott och aldrig vara hungrig. DET är Fantastiskt.
Jag är super nöjd och glad och finner hela tiden mer som ger mig kraft och mer kött på bena vad gäller lchf.

Då allt går emot och känns tungt och vikten står still eller går upp ett par hg. då måste jag komma ihåg känslan från sådana här dagar.....så tanka, tanka kraft.

Kom på att jag är ca 14 kg från ett mycket viktigt mål, några månader sen var det 28 kg.....wow!!!
och för 1 år sen lite drygt 38 kg ifrån....shit.

Extremt skön känsla!!! att komma på det!!! SMILE!
tusen tusen tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar