söndag 26 februari 2012

Ny vägning

Måtten är inlagda. EXAKT nu som då i dec. Men jag är supernöjd, då jag vet att jag varit upp några kg. Att komma ner till samma är så sjukt skönt. trodde ett tag att jag skulle fastna på 86..87..men nej det lossna.
Viktkurvan går som i vågor över månaden. Vid ägglossning så svullnar jag upp en aning, förr mer, för att se då mensen startar gå ner som om man duschade bort hg. Står ibland still flera dar, för att plötslig gå ner, svisch.

tacka och tar emot.
Var på en super trevlig tjejkväll i går. Nyktert och roligt. går precis lika bra. Åt gott och skrattade mycket. Flera där som är inne på lchf el endel åt gi hållet, eller nån egen blandning.
Alla varianter finns. Bra det, tycker jag. Man hittar sitt eget.

Nu ni ut med vovven...o ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar