onsdag 6 april 2011

kan inte låta bli..

Stiger upp på vågen "nästan" varje morgon..
så nyfiken, neråt går det. Om så bara 1 hg el. 2 el 3.
men neråt...

Är så nöjd.

Maten börjar jag bli van med nu och har börjat lära mig vad som funkar och inte.
Mejeriprodukter får inte jag ta för mycket av.
Som såser gjorda på cream Fraiche el. bara ha det till maten, det går inte varje dag.
så försöker ta det bara nån dag i veckan. För gott är det ju.
Mera smör till maten, olika kryddsmör och gräddsåser funkar.
Det är fettet som varit det svåra att lägga till, vad för sort och hur mycket.

Men fortfarande har jag inte lär mig att reda såsen utan mjöl.
Letar efter nåt recept som jag kan tycka om.

Jag mår bra, sover bättre. Är mycket piggare när jag vaknar. alltid av mig själv .
Långt innan det ska ringa i mobilen.
Magen funkar bra.

Är nyfiken på hur det ska gå, så jag kan knappt vänta att dagarna går och man får se resultat.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar