söndag 24 april 2011

Dagens mat

Frukost: 1/2 pkt bacon + 2 stekta ägg + 1msk majonäs
Lunch: 2 kokta ägg + 1 msk majjo + 1/2 port tacoköttfärs m. creamfraiche
(man tager vad man haver, lagom mätt blev jag)
Middag: Kotlett, grönsallad, 2 msk beasås

+ 1st 70% chokladruta + 2 paranötter

blir nog 3-5 paranötter + några skivor salami ikväll - kanske

= en ganska vanlig dag. men jag tar inte alltid grönsallad till maten.
till lunchen blev jag inte mätt, som jag brukar bli på 2 ägg utan tog då lite köttfärs och vips så blev det bra.
vissa kvällar tar jag salami + ostskivor el. 1 babybel.
det är olika, men oftast vill jag som ha nåt litet på kvällskvisten.
choklad har det blivit varje påskdag nu 1 ruta el. fler per dag.
Men imorgon är det slut med det igen.

Men ja visst jag provade för första gången att sätta kokosfett i kaffet.
smakade inget, så det kan jag fortsätta med.
ska ge en mer fett per dag om man tror man får i sig för lite vilket oftast är fallet.
Ett tips jag nu läst lite här och var.


Känner mig nöjd och glad.
Så nu ska jag göra lite nytta....kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar