fredag 17 augusti 2012

Vad göra

Måste skriva ner allt jag äter, verkligen. Vad händer? Eller varför händer inget?
Äh.

Det ger sig jag vet. Men ack så trist.
Kommit in i rutin igen på Lite striktare mat. stryper bort ganska mycket kollisar.

Men..det tar väl ett tag för kroppen att börja förbränna fett istället för kollisar.

Men samtidigt funderar jag på att jag kanske äter för lite fett.

Men sen väldigt länge(från början) så är jag ohungrig väldigt länge på denna kost. Kan inte äta oftare.
Men kanske provar att sätta dit en klick fett av nå slag. Typ kryddsmör.
För kan nog inte äta så mycket större portioner än vad jag gör. Blir mätt på hur jag äter nu. Men kanske fördelningen går att experimentera med.
Kör mycket turkisk yougurt. Ska variera det där lite grann.

så där ja...ska testas.

heippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar