måndag 13 augusti 2012

Läser igen och igen

Min favvo nr 1.

Fastnar ibland och vill ha inspiration- DÅ läser jag Matrevolutionen.
Nån sida här el där. Eller nåt kapitel.

Den ger mig sinnesro. Helt enkelt. Den svarar på mina frågor kring mat och hälsa.
Äntligen.

Min andra bibel som jag ofta läser på kvällen innan läslampan slocknar är The secret
Har läst den från pärm till pärm säkert 3 ggr.
Men nu tar jag och läser den sidan som faller upp då jag tar upp boken.
Den boken är helt och håller uppslukande intressant. helt i linje med det som kommit i min väg det senaste året.

Allt kommer då det är menat att komma och för att man begärt det.
Konstigt el?

Har förr oxå tipsat om detta. Men kan inte låta bli.
Fler borde finna detta och jag hoppas de förstår om inte nu så sen.
Jag lär mig nåt varje dag.
Och för det säger jag bara Tack*

Mellan dessa guldklimpar på mitt nattduksbord, så läser jag sköna böcker om kärlek el. historiska händelser el. deckare el. ja allt möjligt egentligen.

Nu vila efter första jobbdagen efter semestern. Puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar