tisdag 17 april 2012

Ursäkta

Jag är på jakt efter min karaktär som verkar vara borttappad.

SÅ ni vet om ni undrar, varför jag inga inlägg gör.

Peppen finns där mellan varven men sen kommer det nå jävla skit och säger ät det och ät det.
Ja ni förstår. Kollisar så klart.

Maten är super enkel. ALLTID rätt och ALLTID god. ALLTID LCHF.
Men det där extra lila extra ha blivit för det där stora extra och för ofta. OCH ibland även fel. FEL:FEL:FEL

Alltså socker. gottigott. Och det leder till sug på mackor, glass, chips. ja detta chips som varit min stora bov i alla år. sugen så jag dör. SKA stå ut.
Hm!

Så måste ta mig upp på banan hela tiden. sockermonstret styr tydligen.
Irriterande så det stör.
önska mig lycka till.
beställer några böcker om sockerberoende. kanske får mig på andra tankar.
I hope.

Måste tänka om lite mer. På målet som hägrar. 15 kg till..typ 10 el. så.

Positivt är ju att detta inte gett viktuppgång. Står och stampar fram och tillbaka på 1-2 kg. +-0-
Jobbigt. men jag gör det själv, varje tugga.

Så nya pepptankar sökes
//hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar