söndag 22 april 2012

AttraktionsLagen

Så där ja....
Gick upp ett J* stort ljus för mig idag.

Har hela tiden under min viktnedgång tänkt mig målet i bilder på hur Jag ska var i trim och smal. i fina jeans...Drömbilden har hela tiden varit mig som 70 kg - lite till. som innan barnen.

Men så kom jag på det. Min tanke har då VARJE gång jag fokuserat på min målbild. Varje gång jag tänkt mig tanken på hur det kommer att var.
FELFELFEL
För det första.!!! har jag tänkt:: jag nöjer mig med hur jag var innan min stora viktuppgång. 83-85kg ca. Kommer jag dit så BLIR jag superdupernöjd. faktiskt. Men javisst.
så bad jag och så fick jag. Nådde det i höstas. sen har det bara gått utför med fokuseringen och motivationen.
Min målbild var ju klar. var ju nöjd. Faktiskt. (inte) Så då börja jag göra avsteg, för jag var ju redan "nöjd". Tillät mig än det ena än det andra. För nu var det inte så noga ju. Faktiskt var jag ju så nära mitt mål. ÅH helt fel tankar. inser det.

Jag glömmer/glömde min Riktiga målbild.

För det andra så ska ju tänka mig att jag lever i min drömbild redan nu.

Så Fokusera mera ...tog fram mitt drömcollage som jag gjort. Alla mina drömmar och fokuserar nu på att ändra mitt mantra.
Jag är smal och vacker och så nöjd.
Min jeansbild ska etsas på mina ögon. Målet. Är här.
Så livet leker fram min önskan. Målet är här.
Liver ger mig kraft och lust att fokusera.
(Kan inte fokusera på att vara nöjd, då fortsätter jag så här, måste fokusera, blunda, känn in målet, lev där och NU. Känn lycka och LE...

Prova! Blunda. tänk på det bästa du vet, låt det omfamna dig. njut. LE och LE stort. Känner DU?? Lyckan väller över en!

Låter så fnoskigt . men Jag älskar detta. go girl.

universum ger vad du ber. Så är det bara. fattar mer och mer.
(tips-läs ; the secret)

If You Only Say One Prayer - Say Thank You!

Tack tusen gånger om att jag fann min väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar