onsdag 21 mars 2012

Nu kör vi...

NU är jag taggad till tusen och på rätt spår. I huvudet....;)

Så nu kommer resten av bara farten.
Världens pepp var det att inse att jag kommer i mina favvoshorts som jag gick i sommaren -06. capri khakifärgade med tuffa detaljer, passar som ett smäck på mig:tycker jag då. .
Har sparat dom då jag verkligen tyckt om dom och sa till mig själv att jag SKA ha dom igen. Och NU kan jag det!!!!!!......fatta lyckan. SMILE.

Jag är otroligt tacksam för hur bra det går. Hittils 23 kg. Är sjukt bra. Jag mår som en prinsessa och nu ännu bättre då jag funnit spåret igen. hipphipphurra

raka rör och plattan i botten. ungefär.
Denna period har varit seg och konstant tänk på hur det INTE ska vara. negativa tankar som gjort mig sugen på ditten och datten. Men nu inser jag, stop och stop igen. Jag väljer bra och rätt och mitt mål är sååå nära. jag är där. bara jag vill-liksom.

så nu affirmationer och visualisering och så är jag där igen. I mål.
Inspirerad så jag dånar, vill att det blir imorgon helst nu på en gång.

Lycka och glädje och kärlek till er alla.
Nu kööör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar