torsdag 22 mars 2012

Dagens mat

frukost: 2 kokta ägg + 1 msk majjo
3 skivor ost, 1 skiva karre
Lunch: Stekt lax med gräddfilssås
Middag: korvstroganoff med broccoligratäng
Till kaffet: 2 rutor mörk choklad
kvällsmål: 2 finncrisp med leverpastej. 1 mugg yougurt

Mätt och belåten.
Lunch idag, då jag provad en annan sorts frukost än bacon med stekt ägg.
så blev jag verkligen hungrig vid 12-13 tiden och åt. Klarade mig kortare tid än med bacon frukosten.
testa nåt annat imorgon
Yogurten på kvällen ska bort. PUNKT

OCH älskar broccoli. flickan min gjorde sig broccolimos själv, det gillar hon bättre. Hon väljer oxå oftast lchf mat. mindre kollisar än förrut. ingen mjukbröd alls. Pojkarna kan däremot inte tänka sig vara utan pasta el. ris el. strips. hujedamig

tack för idag. glädjen finns här och jag mår så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar