fredag 4 maj 2012

Hick

Så rassla det till och nästa 1,5 kg bort. sen helgen. Så snart är jag i samma vikt som innan dessa veckor av ojämna utsvävningar.
Vattenvikt efter utsvävningarna. I know- Som jag direkt tycks suga åt sig som en svamp. nå utsvävningarna var lite fler än 1 och lite fel. och under "lite" lång tid, så det kom som brev på posten. Så ska vara tacksam över att det inte blev mer kg som kom. Var nog för att jag höll utsvävningarna i schack och åt strikt emellan åt.

Men är på rätt spår nu och mår bra förutom snuvan då.
Onödig info kommer:
Snor tjockt som kola. äckelfärgat. huvudet som i en egen värld. tryck över pannan och näsan. får se om de lossnar lite idag.
MYCKET längs sen jag varit såå här snorig. very long very very long time.
Info slut.

Hitta gott till kvällen tror jag kör på bär med grädde. och 2 rutor mörk choklad.


 ""Visualisera den ultimata situationen varje kväll så skall universum ge dig mer än du kan tänka dig.""

// så där ja...tack så mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar